Verkkokurssiyrittäjille suunnattu Podcast puhelimessa
Verkkokurssiyrittäjille suunnattu Podcast puhelimessa
Case Study Heidi Savioja

#86: [Case Study Heidi Savioja] Yli 1000€ myyntiä ennakkoon useiden epäonnistumisen jälkeen

verkkokurssien myyminen verkkokurssien tekeminen

Kuuntele koko jakso *(Case Study Heidi Savioja) Yli 1000€ myyntiä epäonnistumisen jälkeen* tästä >>>

 

Tämän viikon jaksossa on vieraana upea Heidi Savioja, kuka pääsee kertomaan lisää upeasta onnistumisestaan Ideasta Vaikuttavaksi Verkkokurssiksi -valmennuksesta.

 

Jos et jostain syystä tiedä vielä kuka Heidi Savioja on, niin hän on: 

  1. Ex-kilpauimari, nykyinen uintivalmentaja
  2. 2014 vuodesta lähtien yrittäjänä (Positiivinen Pulahdus -perustaja)
  3. Todellinen kotihiiri & mökkilover

 

Toivottavasti olet siis innoissasi, koska tässä jaksossa kuulet:

  • 3 Isointa virhettä, mitä heidi teki ensimmäisissä verkkokurssikokeiluissaan (+niiden €€€ tulokset)
  • Miksi hän halusi silti jatkaa unelmiensa tavoittelua verkkokurssien suhteen?
  • Mitä mindsethaasteita hänellä oli “uudelleen yrittämisen” suhteen, kun taustalla oli useampi epäonnistuminen?
  • Suurin syy, miksi vihdoin onnistui
  • Miten hän onnistui askel askeleelta?

 

Yli 1000€ myyntiä ennakkoon useiden epäonnistumisen jälkeen

 

3 Isointa virhettä, mitä Heidi teki ensimmäisissä verkkokurssikokeiluissaan (+niiden €€€ tulokset)

 

Mulla on siis ollut näitä verkkokurssi yritelmiä jo muutama takana tässä 8 vuoden yrittäjän taipaleellani, pääasiassa onnellisuus ja hyvinvointi teemoilla. Isoimmat virheet näin jälkikäteen ajatellen mulla oli lyhyesti sanottuna kaksi hyvin vahvaa ajatusta:

 

  • Tää tuote sopii KAIKILLE, joten en rajaa mun kohderyhmää. (Koska se on myös niin vaikeaa ja tuntuu työläältä ja siihen menee liikaa aikaa. Haluun myyntiä heti!) 
  • Teen eka tuotteen valmiiksi, viilaan ja hion sen timanttiseksi niin sitte se myy itse itsensä. (Ja koska sen tekeminen ja suunnitteleminen on parasta mitä tiedän!)
  • “Pakko tehdä kaikki itse”

 

No mikäänhän näistä mun verkkokurssi yritelmistä ei tuonu mulle myyntiä juuri yhtään. Rehellisesti eka taisi tuoda muistaakseni 400 €, toinen ei nähny koskaa päivänvaloa, kolmannen pilotti toi 500 € ja virallinen lanseeraus 0€. Tän jälkeen olin ihan rikki ja päätin et en enää koskaan yritä tehdä verkkokurssia.

 

Miksi hän halusi silti jatkaa unelmiensa tavoittelua verkkokurssien suhteen?

 

Meni vuosi ja uskalsin alkaa taas unelmoida siitä elämästä mitä verkkokurssi voisi mahdollistaa meidän perheelle. (Vapaus!!)

 

Mitä mindsethaasteita hänellä oli “uudelleen yrittämisen” suhteen, kun taustalla oli useampi epäonnistuminen?

 

Mitä muut ajattelee, kun vaihdan ns “aihetta”

 


Suurin syy, miksi vihdoin onnistui

 

  • IVV & sanoin kyllä avulle
  • Testaus asenne, sitten optimointi
  • Luotin askeleisiin, en tehnyt yksin: otin yleisön mukaan

 

Miten hän onnistui askel askeleelta?

 

(Jaksossa Heidi jakoi askel askeleelta strategiansa)

 

Mitä sanoisit henkilölle, joka ajattelee “mutta voiko muka mustakin olla tähän?”

 

  • Luota prosessiin, etene yksi askel kerrallaan, mutta älä jumiin
  • Pyydä apua

 


Jaksossa mainitut linkit:

 

Heidi instassa

 

Linkit Heidin palveluihin - maksuton uintiopas

 

3 Salaisuutta Kukoistavaan Verkkokurssiin webinaari >>>

 

Liity mukaan IVV >>>




Liity mukaan sisäpiiriini

Liity mukaan maksuttoman uutiskirjeeni tilaajaksi ja pysyt kartalla kaikista uusista julkaisuista, koulutuksista ja jakamistani neuvoista digiyrittäjyydessä menestymiseen!

Tietosi ovat turvassa ja voit poistua listalta milloin tahansa.