
#223: Miten tehdä verkkokurssin markkinointia ilman suurta budjettia?
Kuuntele koko jakso *Miten tehdä verkkokurssin markkinointia ilman suurta budjettia?* tästä >>>
Oletko koskaan ajatellut, että jotta verkkokurssille voi saada isot myynnit, tulee sun olla valmis laittamaan satoja, jopa tuhansia euroja sen markkinointiin?
Jep, mäkin nostan täällä käden ylös, sillä kun lähdin rakentamaan ensimmäistä verkkokurssiani, luulin asian todella olevan näin.
Ja törmään itse asiassa edelleen tähän harhaluuloon ihan jatkuvasti alkavien ja kokeneempienkin verkkovalmentajien kohdalla.
Ehkä sinäkin olet ajatellut, ettei verkkovalmennusta ole kannattavaa lähteä myymään tai edes tekemään, ennen kuin iso markkinointibudjetti on jostain kerrytetty?
Tai ehkä olet ladannut kaiken markkinoinnin maksullisen mainonnan varaan, mutta tuloksena on ollut vain kaivoon heitettyjä euroja, eikä lainkaan tuottoa?
Siinä tapauksessa nyt kannattaa kuunnella tarkkaan:
EI, Iso markkinointibudjetti ei ole yhtä kuin isot myynnit verkkokurssille.
Ja KYLLÄ, verkkokurssin markkinointia on mahdollista tehdä myös ilman suurta budjettia.
Kiinnostaako kuulla miten se onnistuu?
Mahtavaa, nimittäin tässä jaksossa tulet kuulemaan miten voit markkinoida verkkokurssiasi täysin ilman mainosbudjettia ja miksi se on itse asiassa myös tärkeämpää kuin maksullinen mainonta.
Lisäksi tulen paljastamaan sinulle 3 tehokkainta orgaanista markkinointikeinoa verkkokursseille.
Toivottavasti olet siis innoissasi - eiköhän hypätä jakson pariin!
Miten tehdä verkkokurssin markkinointia ilman suurta budjettia?
Tässä jaksossa tulet kuulemaan:
- Miten voit markkinoida verkkokurssia täysin ilman mainosbudjettia
- 3 tehokkainta orgaanista markkinointikeinoa verkkokursseille
- Miksi asiakaskokemuksen kehittäminen on paras markkinointistrategia
Jaksossa puhuin muun muassa näistä aiheista:
- Miksi maksullinen mainonta ei ole alkuun edes välttämätöntä
- Yksi asia, joka sinun tulee tehdä ennen markkinointia - muuten kaikki työsi valuu hukkaan
- VASTUSTAMATON TARJOUS, JOKA KONVERTOI: kenelle kurssisi on, mikä ongelma se ratkaisee ja miksi juuri sinun metodisi toimii. Ilman tätä, edes suuri mainosbudjetti ei pelasta
- Build own, borrow or pay
- 3 tehokkainta orgaanista markkinointikeinoa
- some
- oma sähköpostilista
- “muiden yleisön lainaaminen”
Jaksossa mainitut linkit:
Liity mukaan sisäpiiriini
Liity mukaan maksuttoman uutiskirjeeni tilaajaksi ja pysyt kartalla kaikista uusista julkaisuista, koulutuksista ja jakamistani neuvoista digiyrittäjyydessä menestymiseen!
Tietosi ovat turvassa ja voit poistua listalta milloin tahansa.