Verkkokurssiyrittäjille suunnattu Podcast puhelimessa
Verkkokurssiyrittäjille suunnattu Podcast puhelimessa
Myyntiä verkkokurssille ensimmäisenä vuonna

#146: Paljon on realistista saada myyntiä verkkokurssille ensimmäisenä vuonna?

verkkokurssien myyminen verkkokurssien tekeminen

Kuuntele koko jakso *Paljon on realistista saada myyntiä verkkokurssille ensimmäisenä vuonna?* tästä >>>



Minua hieman hävettää myöntää...⁣⁣⁠

⁣⁣⁠

...kuinka monta virhettä tein yrittäjyyteni alussa egoni vuoksi. Kuinka lähdin viemään yritystäni sellaiseen suuntaan, mikä ei tuntunut oikealta vain, koska ajattelin, että heti ensimmäisenä vuonna minun tulisi takoa järjetön määrä rahaa kassaan.

 

Ja voin kertoa, että todellakin koin epäonnistuneeni, kun satasia ei vain satanutkaan loputtomasti pankkitilille heti yritystoiminnan aloittamisen jälkeen…

 

…tai kuinka sähköpostilistani ei heti ratkennutkaan liitoksistaan.

 

Nyt vasta jälkeenpäin olenkin ymmärtänyt, että odotukseni yritykseni ensimmäiselle vuodelle eivät olleet realistisia. 

 

Sillä on ideasi tai tuotteesi kuinka erityinen tai loistava tahansa, kestävä kasvu vie aikaa.

 

Ja siksi haluankin tämän päivän jaksossa kumota epärealistisia odotuksia siitä, mitä yritystoiminnan ensimmäisenä vuonna tulisi saavuttaa.

 

Sen sijaan paljastan, kuinka kasvatat toimintaasi sekä tuloksiasi kestävällä tavalla ja pitkäjänteisesti.

 

Toivottavasti olet siis innoissasi, koska tässä jaksossa pääset kuulemaan:

  • Millaisia tuloksia on realistista odottaa ensimmäisenä vuonna
  • Miksi hitaampi, mutta kestävämpi kasvu on parempi
  • Oikeita esimerkkejä ensimmäisen vuoden tuloksista

 

 

Paljon on realistista saada myyntiä verkkokurssille ensimmäisenä vuonna?

 

Tässä jaksossa puhuin muun muassa näistä aiheista:

  • Mitkä ovat motiivit/ajatus taustalla, kun lähdet rakentamaan liiketoimintaa - nopeat tulokset vs. pitkäjänteisyys
  • Miltä ensimmäinen vuosi verkkokurssiyrittäjänä näyttää
  • Mistä riippuu se, että mitä tuloksia juuri sinun on realistista saavuttaa ensimmäisenä vuonna
  • Miksi hitaampi kasvu on itse asiassa parempi 
  • Esimerkki case studyja omista opiskelijoistani
  • Omat kokemukseni




Jaksossa mainitut linkit 

 

#105: Ensimmäinen tuottava verkkokurssilanseeraus vain 10 viikossa [Case Study Liisa Korhonen]

 

#77: 5 Päätöstä, jotka jokaisen tulevan verkkokurssin tekijän tulee tehdä päästäkseen eteenpäin

 

Liity mukaan sisäpiiriini

Liity mukaan maksuttoman uutiskirjeeni tilaajaksi ja pysyt kartalla kaikista uusista julkaisuista, koulutuksista ja jakamistani neuvoista digiyrittäjyydessä menestymiseen!

Tietosi ovat turvassa ja voit poistua listalta milloin tahansa.